Odine With Love

Odine With Love

joi, 16 mai 2013

~ Iubirea nu e o poveste ~


~ Îmi las cuvintele în spate,
Să se împiedice de bolovani,
Iar lacrimile abandonate,
Pe doi obraji, lăsaţi orfani.


Pe doi obraji ce nu mai ştiu,
Demult să mai zâmbească,
Au îngheţat într-un pustiu,
Într-o lume diavolească.


În lumea în care iubirea,
E o poveste dintr-o carte,
Şi ceea ce preia puterea,
Sunt doar promisiuni deşarte.


Eu nu vreau să-mi amintesc,
De ceva vital într-o poveste,
Căci eu o simt şi o trăiesc,
Şi pentru cei ce nu mai este.

Chiar de mi-e dat să plec şi să accept,
Alegerea şi drumul tău,
Eu tot în ea cred şi o aştept,
Nu o viaţă ce duce spre desfrâu.

Căci ai plecat într-o tăcere,
Ştiind că duce spre sfârşit,
M-ai pus să fac o alegere,
Când mai aveam atâta de iubit.

Plec cu lacrimi în ochi şi împăcată,
Să scriu cu peniţa ce nu are moarte,
Pentru cei ce cred că dragostea curată,
Nu e o poveste, dintr-o carte. ~
~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu