Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 24 aprilie 2013

~ Până la moarte ~


~ De-ai vrea să fi din viaţa mea o parte
Eu te-aş urma până la moarte,
Ţi-aş dărui în fiecare dimineaţă,
Răsăritul soarelui din viaţă.

Te-aş urma cu inima în Rai,
Să-ţi mângâi părul tău bălai,
Oriunde aş veni cu tine chiar şi-n Iad,
Doar să-ţi sărut ochii tăi de jad.

De-ai povesti tot ce te doare
Aş coborâ din curcubeu culoare,
Să-ţi umplu golul ce îl ai în suflet,
Iar faţa ta să fie toată numai zâmbet.

Ţi-aş strânge mâinile împreunate,
Le-aş săruta în fiecare noapte,
Şi-aş mulţumi lui Dumnezeu,
Că te-a ales să fi-n sufletul meu.

Dar tu nu şti şi nici nu-ţi pasă,
Căci ai ales plecând spre altă şansă,
De mine să te duci tot mai departe,
Când eu pe tine te-aş urma până la moarte. ~
~ Odine ~ 

2 comentarii:

  1. Dar tu nu şti şi nici nu-ţi pasă,
    Căci ai ales plecând spre altă şansă,
    De mine să te duci tot mai departe,
    Când eu pe tine te-aş urma până la moarte. ~

    RăspundețiȘtergere