Odine With Love

Odine With Love

luni, 22 aprilie 2013

~ Începutul unui sfârşit ~

~ Tăcerea furtunii din inima mea
E furioasă la întrebările sufletului,
Că nu vrea să înţeleagă
Că nu mai e cale de întoarcere.
Înger orb în noapte fără stele
Te-ai pierdut în tăcerea visului
Unei iubiri stricate şi însingurate.
Căderea speranţelor, a iluziilor
Se ascund tot mai adânc
În spatele rocilor sălbatice,
Sperând să ajungă la răsăritul soarelui.
Să le încălzească sentimentele,
Să răsară, acolo unde vulturii zboară.

Zboară, zboară tot mai sus
Încântă-mi inima şi ochii
Adu-mi speranţa cu sfânta lumină înger de foc
Să nu mai trăiesc în pământ ca o râmă.
Dau drumul la timp să capete aripi,
Să zboare frânte în bucăţi de clipe,
Acolo unde îl va duce divinul,
Şi să cred, atât, doar să cred,
Că ceea ce va aduce zborul lui,
Vor fi ceasuri în care timpul nu va mai curge,
Ci vor rămâne în mine bucăţi de eternitate.


Mi-am pierdut sentimentele,
În clipa în care am deschis borcanul
Ce ţinea închisă inima mea
Şi am înteles că Paradisul e atât de departe
Şi că unele vise sunt doar amintiri.
Că lumea se întoarce cu susul în jos
Şi se calcă în picioare totul,
Atunci să tragi aer în piept cât mai adânc
Să ţii respiraţia şi să îi dai drumul eliberându-te.
Pentru că va fi începutul unul alt sfârşit. ~
                                     ~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu