Odine With Love

Odine With Love

vineri, 22 martie 2013

~ Sunt un suflet de lumina ~


~ M-am nascut printre nori
Si-acolo am trait mereu,
Hrana mea au fost culori
Din iubitul curcubeu.

Sunt a cerului fiica,
El imi este acasa,
Aici iubirea nu se strica
Doar aici eu sunt mireasa.

Soarele ma adora,
Iar eu il iubesc,
El imi da caldura,
Fara el, eu nu traiesc.

Luna-i ca o mama buna
Langa ea ma odihnesc,
Ma tine mereu de mana,
Sa nu cad, sa ma lovesc.

Stelele-mi sunt surioare,
Mereu ma inveselesc,
Eu pe pamant sunt trecatoare
Un timp o sa locuiesc.

Eu m-am nascut in nori,
Unde tot ce-i viu, este etern,
Pe cand oamenii sunt muritori
Si traiesc intr-un infern.

Nu stiu ce e fericirea,
Insa cu totii o doresc,
Singuri isi ucid iubirea,
Si apoi iarasi o cersesc.

Trupul omului e pamant
Sangele este o apa lina,
Mintea aerul zburand,
Iarasi fiinta, o lumina.


Eu sunt un suflet de lumina
Pus intr-un trup de pamant,
Ce duce flacara divina,
Spre ce-i bun si ce e sfant.



Eu nu stiu ce-i rautatea,
Sau pe cineva sa urasc,
Straina imi e razbunarea,
Nu stiu decat… sa iubesc. ~
~ Odine ~

2 comentarii: