Odine With Love

Odine With Love

sâmbătă, 2 martie 2013

~ Inima de nasturi ~


   ~ Am o inima facuta din nasturi. De fiecare data cand cineva a luat o parte din inima mea si a plecat departe din viata mea, am mai cusut un nasture. Si asa am facut pana cand am tesut o inima, din bucatele mici si rotunde, alipite una de alta cu propriile vene.
   Treptat, din inima mea nu a mai ramas nimic. Am dat tuturor celor ce au dorit din ea cate o bucata, asa cum bucatarul da bucati de tort din ceea ce a facut cu sudoarea fruntii. Chiar si celor ce nu au meritat, sau nu au apreciat cat am muncit pentru a avea o inima curata.
    Acum nu mai este aproape deloc, au mai ramas niste farame din ea pe platoul trupului meu, un trup inert care nu mai misca, nu mai reactioneaza pentru ca inima ramasa nu il mai poate hrani cu viata.
    Dar mai am o inima. O inima cusuta din nasturi. O sa mi-o infig in piept in locul celei care era odata si o sa il rog pe Dumnezeu, sa trimita un fulger si sa ii dea viata, sa bata in piept si sa o invete sa iubeasca. Din nou. ~
                                   ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu