Odine With Love

Odine With Love

joi, 7 martie 2013

~ Crosetez inimi ~


      ~ Am inceput sa crosetez inimi. Cate una pentru fiecare din cei care vor trece prin viata mea si vor vrea o bucata.  Asa nu voi mai da din inima mea nimanui si voi ramane cu cat mai am, dar va fi doar a mea.
     Voi fi tricoteza de inimi colorate si voi darui celor ce si-au pierdut odata inima si au nevoie de o inima de imprumut. Voi darui inima celor ce vor sa fie iubiti si nu sunt.
    Asa le voi alina durerea celor ce sufera din pricina unei inimi destramate, ii voi ajuta sa invete sa tricoteze inimi sa nu isi mai dea inima tuturor celor ce vor trece ca niste trenuri in graba, in gara vietii lor. Vor lua suvenir o inima tricotata nu una vie.
    Mainile mele sunt de aur iar ele tricoteaza inimi din materialul sufletului desirat si transfigurat de iubire. L-am desirat fir cu fir, l-am inodat, mi-am luat andrelele si intorc cu varful lor firul si asa firav, cand pe fata cand pe dos. Dar ceea ce ramane in urma lor sunt cele mai frumoase inimioare.
     Unii oameni arunca la gunoi un suflet ranit, e ca o tesatura mancata de fluturii iubirii, iar firul ei nu mai e continuu ci intrerupt, plin de noduri insa el este materialul cel mai frumos si curat, caci a fost spalat cu lacrimi, iar din tesatura lui sfartecata ies cele mai frumoase inimi. Eu creez arta din sufletul destramat. Ii adun ata vietii si din ea crosetez inimi si iubire. ~
                             ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu