Odine With Love

Odine With Love

marți, 19 februarie 2013

~ Sunt un acrobat ~


   ~ Sunt acrobat pe sarma vietii.
  Ma tin drept cu ochii pironiti in fata catre tinta pe care vreau sa o ating chiar daca imi tremura genunchii.
  Am cazut de atatea ori si mi-am rupt mainile si picioarele, dar nimeni nu m-a lasat sa ma vindec.
  M-a pus ca pe o papusa hopa mitica ce trebuie sa faca pe circarul si sa bucure spectatorii.
   Nu am avut de ales. Mi-am pus masca de clovn cu lacrimi si am continuat. Nici macar nu mi-au dat cotiere sau genunchiere. Nu am avut nici plasa de siguranta, decat propriile picioare, iar carnea mi s-a infipt in sarma rece, insa privirea a fost in gol, numai inainte. Pentru ca am avut o tinta.
  Sunt acrobatul vietii mele desi nici mainile rupte, nici picioarele, nici coastele lovite de cazaturi sau cucuiele vietii nu m-au putut opri. Insa un arcas beat cu aripioare care mi-a luat inima drept tinta, a inceput sa trimita sageti din arcul batran de vreme. Si m-a oprit. ~
                  ~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu