Odine With Love

Odine With Love

luni, 11 februarie 2013

~ Si ard, ard... ~


Chiar de la-nceput ai fost un hoţ
Ai stiut sa imi furi inima
Iar eu, umila ta victimă
Te-am lăsat să vezi părţi din mine.


Oferă-mi doar un motiv,
Doar puţin şi e de ajuns,
Pentru care sa te iubesc si sa fiu din nou cu tine

Sa iti cred cuvintele asa cum o faceam in trecut.

Obisnuiam sa stau cu capul pe pieptul tau,
Iar tu sa te joci in parul meu si sa-mi saruti mainile,
Acum e o alta furtuna si imi ceri sa vad lumina.
Dar eu sunt un prizonier in mainile tale care ma tin strans.

Vrei sa fiu mai puternica in fiecare zi si noapte,
Sa rezist pentru tine, sa lupt pentru tine,
Sa ma dau cu totul tie, sa nu mai am nimic pentru mine,
Sa te aleg cu sufletul liber si dezbracat si cu ochii deschisi.

Sti ce simt si ca mereu vei fi o flacara pentru mine,
Care e deajuns sa vrea sa imi dea foc,
Si imediat voi arde, arde, asa cum Iadul parjoleste tot,
Si vreau sa fug de tine si-ncerc dar nu pot. ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu