Odine With Love

Odine With Love

duminică, 17 februarie 2013

~ Pielea mea un pian ~


    ~ Imi vezi trupul? Fiecare particica din mine are alta culoare. Pielea mea e facuta din alb si negru.
     Am pielea tatuata ca si clapele unui pian de cand m-ai atins. Tot trupul imi canta si cand e liniste, iar cantecul e un cantec de dor.
    Corzile sunt acordate pana la durerea maxima si ea duce pana in inima si ajung in cristalele ochilor, iar ele scot diamante ce se topesc si se fac lacrimi.
     Fiecare clapa a trupului sangereaza, are nevoie sa cante, sa urle, iar sunetul sa se duca pe undele apei sa se propage in intregul univers.
   Pielea mea e un pian invechit, iar cantecul ei e iubire. Doar tu sti sa cante prin atingerea magica a ta, doar tu poti sa le apesi pentru ca sunt facute exact dupa marimea degetelor tale.
   Pianul din mine nu poate canta pentru nimeni, caci Dumnezeu l-a creat ca fiind unic doar pentru tine, magicianule de cuvinte, altfel e mut, degeaba e atins caci sunetele lui nu se aud.

Te intoarce stapane si canta,
La clapele trupului meu invechit,
Cant de iubire din cartea sfanta,
Pe care am pastrat-o-n altarul de granit. ~

                           ~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu