Odine With Love

Odine With Love

luni, 11 februarie 2013

~ Fotograful ~


      ~ Eu sunt fotograful tau. Eu te creionez cu obiectivul asa cum nimeni nu o poate face. Obiectivul meu sunt ochii si mintea. Iti voi creiona o fotografie in alb si negru, cu cel mai fin creion al mintii mele. Iti voi scoate in evidenta ca o oglinda fidela, imaginea ta si stralucirea ochilor tai, dar iti voi sterge acele umbre de sub ochi de nesomn.
      Iubirea mea e fotografia frumoasa, e imaginea ta in care e culoare, dar se transforma in alb si negru, ochii albastrii sunt mai luminosi, norii sunt mai pufosi si albi chiar si asa lipsiti de picatura de cerneala.
      Fotograful inchide un ochi si griurile prind viata mai ceva ca visele implinite. El imortalizeaza clipe, vise, iubiri, uitari si regrete. Le aseaza pe toate pe un film alb-negru pentru ca toate fac parte din trecut, imagini fara viitor. Doar prezentul il lasa sa fie color precum zambetul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu