Odine With Love

Odine With Love

luni, 18 februarie 2013

~ Am o inima in maini ~


    ~ Suntem oameni dar atatea greseli facem. Ne cautam scame pe hainele vietii, cand ele se curata singure cu iubire.
     Ne aruncam inimile, de parca ar fi niste mingi de baschet si incercam sa nimerim cu ele cosul, dar cel de gunoi.
     Suntem oameni si credem ca avem vieti multiple, cand nu avem decat una singura, dar mai multe incercari in care murim neingropati, suntem omorati si ramanem in stare de putrefactie pe pamant imbalsamandu-ne cu parfum din iubirea celor ce ne iubesc.
    Am avut incercari cat noua vieti precum pisica, dar o singura inima.
    Am o inima in maini si m-am trezit cu ea scoasa din mine dar nu stiu cum sa o pun inapoi.
   O privesc si fiecare strop de aer ii strica muschiul cusut de atatea vieti in care a tot murit si o descompune.
   Am inima in maini pentru ca mi-a fost aruncata inapoi la picioare. O sa mi-o lipesc cu un leucoplast de trup si asa poate singura se va intoarce intr-o zi din locul de unde a fost luata. ~
                               ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu