Odine With Love

Odine With Love

joi, 23 august 2012

~ Totul ~



~ Ti-am dat totul,
Noptile mele de vise,
Dragostea mea
Adevarul meu
Cele mai curate ganduri,
Am fost alaturi de tine
Am coabitat in inima mea
Si am mutat totul,
Oferindu-ti tie.
Ţi-am dat totul,
Dorinţa mea
Renasterea mea din primavara,
Momente si promisiuni,
Cand timpul a fost tacere,
Am fost complicea lui,
In povestea noastra de dragoste.

Ţi-am dat totul,
M-am pierdut in nopti de luna plina,
Si am luat noptiile sub asediu,
In trupuri inflacarate
In focurile sacre,
Ale ritualurilor Dumnezeiesti.

  Am pierdut totul

Prin acest hobby nebun
Sa iubesc pentru amandoi,
Incatusandu-mi viata,
Fara sa stiu nimic,
Ca navele din larg nu vor abate,
Niciodata in porturi indepartate.
Iar acum se aude o voce sufocata,
De strigatul vesnicului planset de sirena,
Spune soptind
Ultimul ramas bun. ~
  ~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu