Odine With Love

Odine With Love

luni, 27 august 2012

~ Rugaciune ~


~ Ohhh luna plina,
 Te-am luat in mana,

Sa te strang in brate,
Sa-mi fi aproape.
Durerea s-o alini de doruri,
Si sa le trimiti in stoluri,
Spre cerurile-albastre,
Cu pasarile maiastre.
Departe sa le duca,
Sa nu se mai intoarca.
Si in bucati sa se sparga,
Catre zarea larga.
In ploaie sa se arate,
In drumurile toate,
Ce pasii tai ii poarta,
Si te duc din poarta-n poarta.
In paturi de matase,
Si in brate gratioase,
Langa trupuri mladioase.
Si atingeri patimase.
Ohh luma mea iubita,
Sunt atat de adormita,
Si de vise saturata,
Si in somn ne-mbratisata.
Pe tine te am aproape,
In orice minut din noapte,
Tu m-acoperi cu iubire,

Tu-mi stergi lacrimile amare.
Tu ma-mbarbatezi la greu,
Ma-nfrumusetezi in bine,
Si pui stele-n parul meu,
Sa ma-ndragostesc de tine.
Doar ca inima ii apartine,
Soarelui ce ma detine,
Ma lasa trista in noapte,

Langa dorurile toate. ~




~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu