Odine With Love

Odine With Love

duminică, 19 august 2012

~ Cand ma uit la stele ~



~ M-am uitat in ochii tai,

De-un verde-albastru atat defrumos,

Inima mea atunci mi-a soptit,
Ca din clipa aia nu va mai fi furtuna.
Valurile vor inceta sa se mai loveasca,
Pe nisip la picioarele noastre;
Timpul va inceta sa mai treaca,
Iar cautarea mea se va opri ;
Si in final voi descoperi,
Ceea ce am stiut de-a lungul anilor,
Un mister neacoperit,
Care nu putea fi gresit;
Pentru ca primul nostru sarut nu a fost primul,
Nici macar ziua in care ne-am intalnit,
Ci o reantalnire dupa ani lumina.
Si am realizat ceva,
Ca nu aveam cum sa uit ceva ceea ce stiam,
De atata timp.

A fost doar o simpla amnezie
Printre stelele stralucitoatre,
Din sus spre mai sus,
Pe care nu o pot descrie decat intr-un singur cuvant,
Iar acest cuvant, este Dragoste.
Am ştiut de atunci sentimentul asta,
Pentru iubirea mea era adevarata,
Iar omul de visele mele,
E sufletul meu pereche, esti tu.
Si de fiecare data cand privesc la stele
Ma gandesc ca amintirea e a mea,
Dar acel moment a fost al NOSTRU. ~
                                          ~ Odine ~





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu