Odine With Love

Odine With Love

joi, 19 aprilie 2012

~ Comoara ~


~ Uneori nu ai nevoie sa vorbesti despre dragoste,
Pentru ca emotiile nu au voce,
Si o singura gura de aer,
Daca e acolo, se simte lumina din inima.
Sufletul meu expandeaza,
Ca o muzica de vara,
Iar cand dorinta vine peste mine,
Ma arunca in bratele tale sa le simt stramtoarea.
Cu tine nu stiu decat sa fiu sincera,
Si voi ramane ceea ce sunt,
Caci altfel jur ca nu voi putea fi vreodata,
Dar de ma vei trada, nu voi ierta niciodata.
Voi fi mereu si prietena si iubita,
Si gelozia din mine va fi asa cum o sti
Si poate ca uneori sunt contradictorie,
Dar pentru mine esti cea mai mare comoara.
In bratele mele vei putea dormi in liniste,
Si asta e importanta si tu o sti,
Pentru ca dragostea mea e ca o bataie de aripi,
De fluture ce iti va mangaia genele.
Mi-ai dat o viata despre care nu am stiut ca este,
Si vei fi companionul meu cat timp ne va fi dat,
Traind sincer in dragoste si incredere,
Si ceea ce va fi dat sa fie, va fi. ~
                                            ~ Odine ~


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu