Odine With Love

Odine With Love

vineri, 16 martie 2012

~ Ne vom vedea din nou ~


~ Vei fi mereu o parte din mine,
Si o sa iti simt mereu veselia,
Atunci cand voi avea mai mare nevoie.
Chiar daca ai plecat, nu te voi uita,
Nu o pot spune in fata ta,
Dar stiu ca ma auzi.
Ne vom vedea din nou,
Pentru ca nu ai plecat niciodata,
Esti alaturi de mine si te simt,
Stiu ca ne vom vedea din nou,
Si cand mie dor de inebunesc dupa tine,
Imi spun ca am fost binecuvantata,
Sa te am in viata mea.
Ne vom revedea intr-o zi,
Stiu ca ne vom revedea asa cum ti-am promis,
Nu ai plecat cu adevarat niciodata,
Pentru ca am promis ca mereu vom fi impreuna,
Pana atunci sa te joci cu ingerii.
Nu ne-am luat adio ci doar la revedere,
Si e doar o chestiune de timp,
Pana cand vei alerga in bratele mele,
Pana atunci o sa fiu aici si o sa imi aduc aminte,
Cu cata dragoste m-ai privit mereu. ~     
                                 ~ Sa te joci cu ingerii minunea mea ~

                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu