Odine With Love

Odine With Love

luni, 16 ianuarie 2012

~ In bratele mele ~


~ Stai în bratele mele si inchide ochii,
Ca si cum timpul s-ar fi decis sa se opreasca alaturi de noi,
Stai langa mine si dormi in timp ce ma uit la tine,
Si vreau sa mor sa opresc clipa asta in care iti simt pielea calda.

Nu mi-e dor de nimic atunci cand esti cu mine,
Iar inima mea indragostita e in sarbatoare,
Asta e eternitatea calma ce nu am avut-o niciodata,
Mai mult decat tot ceea ce am visat vreodata.
Stai in bratele mele si ramai pentru totdeauna,
Vreau sa imi imaginez ca asa va fi clipa eterna,
Stai in bratele mele sa te simt al meu,
Sa nu mai existe ziua in care sa imi rupi inima.
Uneori mi-e teama ca as fi atat de norocoasa,
Si ca atingerea ta cereasca e o iluzie.
Nimic nu este pentru totdeauna, asa ca acum zguduie-mi sufletul,
Vreau o noapte de iubire pe vecie iar timpul sa inghete.
Si sa nu mai vina rasaritul soarelui,
Sa ramai in bratele mele si sa fi al meu pentru vesnicie.
Aseaza-te langa mine in liniste si priveste-ma in ochi,
Lasa-ma sa zbor in infinitul privirii tale.
Spune-mi soapte de iubire in urechea inimii,
Incanteaza-mi durerile si zbaterile mele interioare
Si ramai in bratele mele pentru totdeauna.
Eterni sa fim scupltati de catre cioplitorii in piatra de smarald.
Doi ingeri ce se iubesc pe mormantul unde,
Se odihneste Rai Dragostea infinita si nepieritoare. ~
Odine 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu