Odine With Love

Odine With Love

vineri, 27 ianuarie 2012

~ Asta esti tu ~


~ Mi-e dor de tine
Inchid ochii si imi imaginez ca sunt in bratele tale,
Esti cea mai calda atingere de care am nevoie,
Esti tacerea pe care o caut uneori,
Pentru ca in momentele de liniste,
Cuvintele se spun in soapte,
Esti ingerul meu, esti tot ceea ce simt,
Esti Eternitatea, esti Nimic, esti Lumea mea si Nimeni,
Esti zambetul meru si tristetea cateodata,
O secunda fara tine e o pierdere din viata mea si a ta,
Esti fiecare bataie a inimii mele,
Si toate lucrurile pe care nu le intelegi
Esti tot ceea ce am si tu nu stii,
Valul care imi aduce speranta,
Esti tot ceea ce vreau,
Ochii pe care ii caut in lume.
Una din dorintele mele sunt cele mai bune ganduri pentru tine,


Esti rasaritul inimi calde,
Esti lumina ochilor
Esti noaptea ce imi aduce visele,
Esti steaua mea norocoasa,
Mirosul ce imi aprinde simturile,
Asta esti tu, pentru mine.
Libertatea,
Muzica iubirii,
Esti mereu in inima mea,
In lumina mea, in umbra mea,
Toti stropii de ploaie ce imi acopera fata
Esti iubirea, singuratatea, totul, asta esti TU. ~
                                  ~ Odine ~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu