Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 23 noiembrie 2011

~ O strada fara nume ~


~ O strada fara nume si lume deloc
O noapte fara stele la tine ma intorc.
O strada fara nume si lume deloc
O noapte fara stele
Noi ne iubim cu foc.

Pasii mei,pasii tai s-au unit
Intr-un dans
Pe ritmul inimilor..
Muzica,vinul vechi,noptile de neuitat
Atat de simpli
Nu in Londra,nici in Paris
O camera,un pat,o dragoste,un vis..
Doua cesti de cafea
Eram al tau,tu a mea.
Strange-ma de mana si..
Sa ne pierdem fara urma
Cum ar fi.
Hai sa ne iubim 
Ca si cand ar fi ultima zi.


Sunt aici,esti aici
Dragostea nu are pret
Nici libertatea noastra
Pe covor amandooi
Chitara mea
Te cant incet
Langa fereastra
Nici o ploaie n-a reusit
Doar sarutarea ta pe loc
Setea mi-a stins
Mi-ai furat inima
Cu frumusetea ta.
Strange-ma de mana si..
Sa ne pierdem fara urma
Cum ar fi.
Hai sa ne iubim ca si cand ar fi
Ultima zi.~ 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu