Odine With Love

Odine With Love

marți, 29 noiembrie 2011

~ Cui ii pasa? ~


 ~ M-a calauzit lumina calda,
Ce ardea incet in inima ta
Am castigat si am pierdut
Iar acum sunt din nou la inceput.
Si toate visurile,
Pe care le-am construit impreuna
Au devenit realitate,
Strange-ma in brate…azi.


Am cautat un inteles,
Si l-am gasit in bratele tale,
Cand ma imbratisezi ma pierd,
Intr-o lume plina de stele.
Si daca uneori sunt plina de teama
Fata de viata ce e in fata…te strig.
Toti spuneau ca nu o sa reusim,
Credeau ca ne prefacem,
Dar cui ii pasa ?
Au incercar sa ne desparta si sa ne sperie,
Dar cui ii pasa ?
Atata timp cat avem binecuvantarea asupra noastra.
Pos sa rezist din ce imi dai,
Ma simt iubita si plina de viata,
Pot sa ating cerul si sa-l schimb,
Atat de puternica ma simt.
Iar daca Pamantul nu s-ar mai invarti,
Am putea sa zburam,
Doar tu si eu.
Am traversat oceane,
Pana te-am intalnit,
Zburand peste tot,
Putem sa cladim o lume de iubire
In locul acesteia plina de ura,
Totul e atat de real
Acum, ca suntem un singur suflet…
Asadar, cui ii pasa,
Daca suntem un singur suflet? ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu