Odine With Love

Odine With Love

duminică, 20 noiembrie 2011

~ Cand se naste o iubire ~


Cand se naste o dragoste niciodata nu e prea tarziu,
E ca un fulger ce loveste de o stea,
Din stelele inimii, care sunt miliarde,
Atunci se naste o iubire.
E ca un copil care are nevoie de ingrijire,
Trebuie sa ii fi alaturi si sa ii dai caldura
Sa ii pregatesti locusorul si sa ii netezesti drumul,
Exact de asta are nevoie o noua iubire.
E o emotie care sta in gat si zboara cand vrea,
Acel ceva ce straluceste pe cer, ce anunta mii de furtuni
Asta se intampla si simt eu pentru tine.
Te voi face prelungirea mea, cu timpul
Sa fac toate lucrurile astea pe care le faci si tu.
Iti fac bine, iti place ceea ce iti daruiesc,
Si simt ca nu sunt capabila sa ma opresc
Ca un rau ce se duce sa se verse in mare.
Si universul dezvaluie atatea cuvinte intr-unul singur
Iubirea mea e imensa si pura si poate avea viitor





Timpul nu poate sterge,
Si dragostea noastra va ramane,
In bratele mele atata timp,
Ca esti in inima mea.

Viata nu se va opri,
Si un soare nou va rasari
Nu stiu cat de mult vrei tu,
Sa fi mereu in sufletul meu.

In visele mele esti numai tu,
in mintea mea si numai tu,
inchid ochii si ma gandesc la tine
pentru ca existi in mine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu