Odine With Love

Odine With Love

luni, 20 iunie 2011

~ Sunt o bucata de lut ~

Eu sunt o bucata de lut,
Pe care numai mainile tale o stiu,
Sa o modeleze cu formele mele,
Cu chipul meu.

Tu esti mainile calde
Pe care le doresc a ma atinge,
Sa le simt cum ma strangi intre palme,
Cum ma framanti ca sa ies la lumina.

Suntem lutul si sculptorul.
Suntem unul in continuarea celuilalt,
Eu nu exist fara tine,
Tu nu ai opera fara mine.

Fara tine sunt o bucata de pamant
Pe care toti o calca si nimeni nu o vede,
Fara tine nu exist,
Fara tine sunt natura moarta.

Tu fara mine esti un alt sculptor
Ale carui maini modeleaza trupuri.
Trupuri de femeie,
In fiecare zi altele si altele.

Asa cum mainile tale m-au modelat
Asa au rupt bucati din mine,
Sculptor de trupuri avide de iubire
Mi-ai lasat carnea de lut sa moara.
~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu