Odine With Love

Odine With Love

joi, 5 mai 2011

~ Pierdut in desert ~

Doar spune-mi ca ma mai vrei aici
Cand ratacesti acolo
Pe acele campuri de praf si vanturi puternice care bat
In acel ocean alb uscat esti singur pierdut in desert
Esti pierdut in desert.



Dar pentru a sta cu tine intr-un cerc de foc,
Voi uita zilele care au trecut.
Iti voi proteja trupul si iti voi pazi sufletul,
De mirajele pe care le vezi.
Cand esti pierdut in desert.


Daca sperantele tale se risipesc ca praful de-a lungul drumului tau,
Eu voi fi luna care-ti lumineaza calea
Daca soarele ar putea sa te orbeasca , eu ma voi ruga la cer
Ca sa cada zapada peste Sahara.


Daca acesta este singurul loc unde iti poti lasa indoielile
Te voi sustine si voi fi singura ta cale de iesire,
Si daca vom fi mistuiti de foc,
Ma voi ruga la cer ca sa cada zapada peste Sahara.


Doar o dorinta si eu iti voi acoperi umerii,
Cu voaluri de matase si aur.
Cand umbrele vin si iti intuneca inima
Lasandu-te cu regrete atat de reci,
Pierdut in desert.



Daca sperantele tale se risipesc ca praful de-a lungul drumului tau,
Eu voi fi luna care-ti lumineaza calea
Daca soarele ar putea sa-ti orbeasca ochii, eu ma voi ruga la cerul de sus,
Ca sa cada zapada peste Sahara.



Daca acesta este singurul loc unde iti poti lasa indoielile
Te voi sustine si voi fi singura ta cale de iesire
Si daca vom fi mistuiti de foc,
Ma voï ruga la cer ca sa cada zapada peste Sahara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu