Odine With Love

Odine With Love

marți, 24 mai 2011

~ Pianul ~


    ~ Stau si privesc cum stropii de ploaie se lovesc de geam si se preling usor ca niste dureri mute. Inchid ochii si sunete moarte ma inteapa in creier. Privesc pianul, la care in trecut cantam iubirea. A imbatranit. Clapele s-au contorsionat odata cu fiecare lacrima a mea care a cazut. Le-a absorbit pe toate pana cand si-au modificat forma. Nu mai sunt ele asa cum nici eu nu mai sunt eu. Ne-am schimbat.
     Ma indrept usor catre el si cu varful degetelor ii ating culoare alba si apoi cea neagra. Acolo zabovesc. Cate culori are sufletul ? El nu e curcubeu, a alb sau negru, exact ca si clapele pianului meu. Cu totii suntem niste clape de pian si ne cantam sentimentele.


         Ma asez usor pe scaun si incerc sa cant. Am uitat partitura si am inchis-o. Nu vreau sa o deschid. Am jurat ca atunci cand o sa o inchid va fi odata pentru totdeauna. Incerc sa imi readuc aminte cateva note muzicale. Usor apas clapele si inchid ochii. Sunetul lor imi mangaie inima, doar ca nu mai e la fel. Nu se mai simte cum il simteam in trecut. Acum se simte durerea, dorul din el, pe cand alta data intra in inima si imi cantam iubirea. Pe cand acum imi cant dezamagirea. Sunt doar eu si pianul meu, pianul vechi din camera vietii mele. ~
                                   ~ Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu