Odine With Love

Odine With Love

luni, 16 mai 2011

~ Noaptea TU locuiesti cu mine ~

~ Noaptea tu locuiesti cu mine ~
Strange luna in palme si priveste-o.
In ea poti vedea ceea ce iti doresti sa vezi, pe tine sau pe mine.
E astrul noptii, cea care a luminat mereu indragostitii.
Cea care e mereu insotita de stele, pentru ca nu ii place singuratatea.
Ea aduna toate visele celor care isi pun dorinte.
Tuturor le place ziua, eu iubesc noaptea
Pentru ca o ascult si in linistea ei aud bataia inimii,
A mea, a ta si a celor ce iubesc.

Mereu mi-a ascultat visele, gandurile,
Dorul, rugaciunile din fiecare seara
Si acel ecou din telefon care spunea “te iubesc”.
Luna, prin chipul ei mi-a fost veioza
Iar stelele mereu curcubeu, iar timpul nu a mai avut secunde.
Nu sunt un lucru maret, ci doar un om mic
Dar care face lucrurile cu dragoste.
Am stele in par, in ochi, suflet si in palme,
Le port cu mine si le arunc peste tot.
Si iubesc pana cand valul va intreaba
Ce e cu mine, ce sunt si ce vreau sa fiu.
Sa iubesc etern,
Ca si cum valul marii nu ar mai pleca niciodata de sub piciorul tau
Si fiecare lacrima eu o transform intr-o alta stea
Intr-o noapte frumoasa, in care visele devin realitate.
Nu mi-e teama de noapte oricat de intunecata ar fi ea,
Pentru ca noaptea Tu locuiesti cu mine.\

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu