Odine With Love

Odine With Love

miercuri, 13 aprilie 2011

~ Zbor de fluturi ~

       E plin de flori si soare. Intind mana catre cer sa incerc sa iau un nor pufos, sa mi-l pun pe umar. Vreau sa cresc odata cu el si sa ma invartesc in caruselul soarelui, sa alunec pe curcubeu si sa zambesc. Daca as putea sa urc sus si mai sus, apoi sa imi dau drumul razand, sa inchid ochii si sa ma visez in lumea mea unde raul nu poate sa atinga pe nimeni. Vreau sa deschid sertarul cu fluturi si sa ii las sa arunce pe mine cu pulberea fina. Sa ma atinga cu aripile pe fata si sa simt parfum de iubire.
       Ca sa ajungi in inima mea trebuie sa imi aduci fluturi. Multi. Alb, roz, verde ,galben, un curcubeu adunat si aripi…pentru ca fluturii vorbesc cu florile. Mai mult verde…sunt fluturii odihnindu-se printre frunze. Sunt atat de frumosi fluturii si frunzele si florile si ploaia. Sunt atat de frumosi fluturii si atat de frumoasa viata…suntem atat de frumosi impreuna.
      Si o sa zbor si voi ramane fara aer, pentru ca aerul meu esti tu, iar eu sunt fluturele ce zboara departa acolo unde ma duci tu si apoi o sa ma prinzi din zborul meu haotic. Sunt atatea vise in mine, in care tin aripile fluturilor in spate si zbor catre mireasca florilor care sunt stropite cu mir. Mi-e dor de o ploaie de fluturi, care sa se reverse pe mine si sa ma ia usor de piele, sa ma ridice in aer. Apoi sa ma lase usor la tine in brate, sa alunec si sa adorm in brate la tine, cu ei langa mine. Si nu-i asa ca daca vor adormi pe un pat de iarba, cerul va plange cu stele de teama sa nu le tulbure somnul ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu