Odine With Love

Odine With Love

joi, 28 aprilie 2011

~ Pana in vant ~


A trebuit sa cad din dragoste, focul meu din lumina
Sa urmaresc o pana in vant,
Intre stralucirea care tese mantia incantarii
Unde nici un fir nu are sfarsit.

Pentru orele si multele zile care au trecut prea repede
Unde mareele au cauzat flacari vagi
In sfarsit bratul este indreptat, parte a razboiului de tesut
Este oare sfarsitul sau doar inceputul ?

Am ridicat paharul, sa toastez din nou
O singura voce se aude clar, de dincolo de abis
Si un singur cuvant m-ar putea sustine
Pentru mine, panza se va invarti in aer.


Panza ta, mina care va tese timpul
Forta ta se afla in interiorul minciunilor.
Focul nostru, toata caldura pe care am putut-o gasi
Este ca o pana in vant.

Lucrurile  nu sunt niciodata ceea ce par a fi
Sunt atatea piese lipsa, care fac golul din mine
Tine-ma de maini, ia-ma asa cum sunt
O pana in vant, o reflexive a focului in directia ta,
Nu am directie, caci am venit doar pentru tine, iubire.


Nu am directie, caci am venit doar pentru tine, iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu