Odine With Love

Odine With Love

joi, 21 aprilie 2011

~ Nu-mi cere sa uit ~

Nu-mi cere sa uit. Ma doare tacerea
Si luna ce stele in noapte imi sfarma.
Ma-ngana trecutul si murmur de vise
Ce viata trecand peste noi le destrama.
Si dor mi-e de soare si valuri de soapte,
De-ale noptii crenele de vise.
Cad ingeri furati de aripi si zambet de ape
Mi-apasa cu toate privirile-mi ninse.
Si cum pot oare in cer sa-mi asez
Un licar de zambet ce-mi dainuie-n suflet,
Sa nu mi-l ia noaptea, sa nu il mai pierd
Cand zorii ma-ngana cu totii-ntr-un cantec?
Si cum sa fur raze din luna trufasa,
Sa imi pot cladi un ametist de vise,
Si-apoi sa pasesc fara teama prin viata
Ca norii n-au sa-mi mai ude ploapele ninse ?
Si dor mi-e de trairea de ieri, cand fugara,
Aroma iubirii se cuibarea in suflet.
Cad ingeri uitati de tacere si iara
Ma mustra lumina inchisa-ntr-un sipet.
Dar ziua se ridica la ceruri si iata
Mai trece o noapte de dor si suspine.
Cad fluturi din soare si imense coloane
In suflet se-ntalta de dorul de tine.~ Gilda Stoian

Un comentariu: