Odine With Love

Odine With Love

joi, 28 aprilie 2011

~ M-aș arunca și-n Mare ~

Dacă aș putea aș intra în grădina de trandafiri, să îi culeg pe toți pentru tine,
De mi-ar spinteca carnea de pe oase cu spinii lor și tot nu m-aș opri, 
Să îi așez la picioarele tale, să calci pe petalele lor moi și catifelate, 
Nimic din ceea ce aș putea face omenesc, nu mi-ar pune stavilă.
Aș culege lumina zilei de pe cer să ți-o aduc în brațe, 
Să îți lumineze calea și să îți dea zâmbetul pe față, chiar cu prețul zâmbetului meu. 
Aș aduna toți stropii de ploaie pentru a te spăla cu ei pe chip, 
Să fi proaspăt ca roua dimineții, ce stă pe petalele florilor,
I-aș strânge toată viața să ți le aduc ție.  
Aș alerga după fiecare pală de vânt ce adie, să spulbere tot ce se așterne în calea vieții tale, 
Să se dea la o parte, ca să îți ușureze drumul spre fericire.
Aș strânge în brațe Soarele să iau toată căldura lui, să ți-o aduc în nopțile geroase
 Când îți e frig și ești singur, să îți țină de cald, iubire.
Iar eu... eu pentru tine m-aș arunca și în mare,
Pe toate eu le-aș duce pentru tine, 
Pentru că de fiecare dată când te-ai apropia de Mare, 
Ți-aș mângâia picioarele și aș fi eu... Marea, o Doamnă din inima ta.  ~
Odine ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu