Odine With Love

Odine With Love

joi, 28 aprilie 2011

~ M-as arunca in mare ~

Daca as putea as intra in gardina de trandafiri. Sa ii culeg pe toti pentru tine. 
De mi-ar spinteca carnea de pe oase cu spinii lor si tot nu m-as opri. 
Sa ii asez la picioarele tale, sa calci pe petalele lor moi si catifelate. 
Nimic din ceea ce as putea face omenesc nu mi-ar pune stavila.
As culege lumina zilei de pe cer sa ti-o aduc in brate, 
sa iti lumineze calea si sa iti dea zambetul pe fata, chiar cu pretul zambetului meu. 
As aduna toti stropii de ploaie pentru a te spala cu ei pe chip, 
sa fi proaspat ca roua diminetii, ce sta pe petalele florilor. 
I-as strange toata viata sa ti-i aduc tie.
  
As alerga dupa fiecare pala de vant, ce adie, sa spulbere tot ce se asterne in calea vietii tale, 
sa dea la o parte, ca sa iti usureze drumul spre fericire.
 As strange in brate soarele sa iau toata caldura lui, sa ti-o aduc in noptile geroase
 cand iti e frig si esti singur, sa iti tina de cald, iubire.
Iar eu, eu, m-as arunca in mare caci acolo imi e locul, 
printre lacrimile mele, acolo e casa mea,
 in gustul sarat care imi sta pe rani si ma ard. 
Dar toate le-as duce, pentru tine, pentru ca de fiecare data cand te-ai apropia de Mare, 
ti-as mangaia picioarele si as fi eu, Marea, o Doamna din inima ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu