Odine With Love

Odine With Love

duminică, 17 aprilie 2011

~ Eu Sunt ~

        Eu sunt cea care aduce zapada. Sunt fulgul de zapada care zboara usor si asterne omatul ce tine de cald pamantului. Cu mine faci ingeri de zapada si sticla de gheata pe care iti place sa o fotografiezi. Chiar daca ma topesc, eu sunt tot eu.
       Sunt cea care aduce ploaia. Cea care spala tot de pacate si sterge totul cu buretele. Cu mine ti-e dor sa alergi prin ploaie in picioarele goale ca un copil, sa te joci cu stropii de ploaie si sa te sarute. Cu mine creste iarba si copacii inverzesc.
       Tot eu sunt cea care aduce soarele, care te incalzeste atunci cand ai nevoie si iti e frig. Sunt cea care iti paejoleste pielea si te iti imbujoreaza tenul. Sunt cea care incalzeste apa in care inoti ca un peste si cea langa care te asezi pe nisipul fierbinte la malul marii. Sunt alb, verde, rosul, galben, violetul din curcubeul ce iese dupa ploaia de vara.
       Sunt aerul ce adie si face frunza sa zboare. Sunt cea care te face sa gusti din fructe cu pofta, sa le simti gustul si sa te infrupti din ele. Eu sunt natura care te iubeste. Sunt tot ceea ce vor toti si toti ma au cate putin insa nimeni in totalitate. Pentru ca ma schimb si ma inoiesc mereu de fiecare data, chiar si atunci cand ma doare si plang, chiar si cand sunt fericita si imi rade chipul.
      Sunt puntea peste care treci si care te duce pe loc sigur, nu te lasa sa aluneci in gol. Sunt cea care sta langa tine, atunci cand vrei sa vorbesti si care te asculta de fiecare data. Sunt umarul pe care plangi cand ai nevoie si care iti sterge lacrima si plange cu tine. Eu sunt natura, sunt iubirea, eu sunt tot ceea ce pot sa fiu si ceea ce vreau sa fiu. Eu pot sa iubesc mai mult decat poti crede ca pot fi capabila. Insa trebuie sa fi capabil si tu sa ma inveti asa cum sunt si sa te schimbi odata cu mine, pentru ca eu sunt "sufletul" pe care nu il vezi, nu il atingi si totusi il simti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu