Odine With Love

Odine With Love

joi, 17 martie 2011

~ Clipa sufletelor pereche ~

~ Privesc si acum in ochii sufletului meu pereche.
In ochii care la inceput mi-au fost atat de straini.
Simt ca este mai presus de mine ,de fiinta mea.
Ca viata mea nu are niciun sens fara de el dar mai stiu ca impreunarea ne-ar ucide,f
iindca ne-am mistui reciproc fiind fiecare cu mult deasupra vietii celuilat.
Suntem ca polii unui magnet care se atrag
doar fiindca sunt opusi dar daca s-ar uni vreodata ar dispare intregul magnetism.
De aceea ne vom atrage mereu cautandu-ne in celalat la nesfarsit pana cand moartea ne va face sa uitam unul de celalalt pe momentul unei clipe eterne.
Sa nu uitam ca si acea clipa oricat de eterna ar fi este doar o clipa si nimic mai mult....
Si atunci?Atunci ne vom cauta iarasi la nesfarsit,
in acelasi nesfarsit  in care ne-am nascut pentru a putea muri din nou
invaluiti oare tot in aceasta mantie a desertaciunii,a neputintei de a ne apropia vreodata?
Te iubesc,Te strig,Te caut mereu in inima mea.

Mai stiu ca fara tine  intreaga lume s-ar narui dar este tot atat de adevarat ca alaturi de tine s-ar mistui si atunci ce ar ramane?
Mai stiu ca intotdeauna Destinul inefabil isi tine usile larga deschise de parca ar avea vreun sens atata timp cat nimeni nu poate iesi niciodata pe ele.
Si aceasta este o desertaciune.
Este o desertaciune si faptul ca toate contrariile se atrag
iar cele de acelasi sens se resping in aceasta lume.
Astfel Binele va fi atras mereu  Rau precum Raul de Bine,
iar binele Binelui va fi tocmai Raul pe cand binele Raului
va fi ceea ce intelegem noi prin Bine.
Cum perechea Raului e Binele  tot asa si sufletele pereche.
Fiecare suflet care se crede propriul sau rau etern isi va cauta etern
Binele sau doar marele paradox este ca pentru a se gasi unul pe altul
ar trebui ca unul sa caute Binele iar celalat tocmai Raul
 fiindca nu pot avea ambele acelasi sens fiind unul inversul celuilat.
Sufletele pereche nu pot avea acelasi semn ,
ci pentru a fi perechi vor trebui sa se atraga
iar daca ambele ar fi numai Bine s-ar respinge.
Astfel fiecare suflet pereche este opusul celuilat.
Ma gandesc in fiecare clipa la tine si ma doare cumplit orice imagine a ta.Vreu sa iti trimit fiecare gand,
fiecare soapta spusa in tacerea adanca a eternitatii sufletului tau.
Sa pot plande alaturi de tine in mine,
alaturi de mine in tine,
sa pot intelege de ce inimile noastre bat,
de ce traim printre clipe si nu printre eternitati de parca nu ar fi tot una.
Sa pot intelege fiecare zambet al tau ce se sparge adanc in mine asemeni unui val,
care se sparge in cele din urma  de stanca eternitatii mele prin sangele starbunilor mei la fel cum necuvintele mele se sparg in eternitatea ta sia  strabunilor tai.
Si vor sa iti spuna cat de mult Te Iubesc ,
cat de mult te ador in aceasta lume desarta.
Stiu ca noi niciodata nu ne vom putea privi ochi in ochi, 
ci doar in inimi.
Stiu ca acestea bat impotriva infinutului
tocmai fiindca bat si ambii ne dorim infinitul si adevarul acestuia.
Orice bataie se opune infinitului fiindca masoare o finitate
chiar daca aceasta este infinita.

Lasa-ma sa pot bea din paharul voluptatii tale apa vietii ,
pana in adancurile fiintei mele pentru a putea muri!
Cu toate acestea te voi iubi mereu
Ingerul meu drag si salbatic al Destinului vietii mele.
Oriunde am sa fiu in aceasta lume am sa te port cu mine in gand
si am sa vorbesc cu tine acolo unde nimeni nu va putea patrunde niciodata,niciodata,niciodata...

Intotdeauna in viata sa ridici fruntea sus
chiar si atunci cand te vei simti singura fiindca sunt
si voi fi etern alaturi de tine chiar si cand trupurile noastre
vor fi demult praf si pulbere,
chiar si atunci cand oceanele vor seca iar apa vietii
va fi demult bauta de desertaciunea acestei lumi.
Sa nu plangi fiinca suntem Destin,
fiindca suntem tot ce poate fi mai presus acestei lumi.

Te Iubesc si sa nu te indoiesti niciodata de mine.
Voi fi in fiecare clipa a acestei vieti a mele numai al tau,
viata pe care ti-o daruiesc.
Sa intelegi ca aceasta carte va fi etern un Taj Mahal
al iubirii pe care ti-l dedic peste milenii.
Sa stii ca sfintenia face parte din iubire
iar tu esti o sfanta a Destinului meu ,
o religie a vietii mele.
Un crez al fiintei uitate din mine,
strainul care ma indrept spre nicaieri,
stiind ca acolo unde va fi ma voi implini prin moarte,
asteptandu-te...
Te Iubesc atat de mult dragul meu suflet pereche incat nu pot exprima in cuvinte. ~

 ~ Sorin Cerin ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu